دانلود بازی six guns به همراه پول بینهایت همراه با دیتا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 149
نویسنده : admin
six-Guns به فارسی (شش اسلحه) یکی از بهترین، محبوب ترین و هیجان برانگیزترین بازی های جنگی کمپانی گیم لافت برای سیستم عامل اندروید می باشد که با گرافیک عالی و خیره کننده ی خود و محیط های واقعی و پر از شگفتی حیرت شما را برمی انگیزد! در این بازی فوق العاده زیبا شما سوار بر اسب خود در غرب وحشی و در دنیای وسترن به عنوان یک گانگستر به گشت و گذار، جنگ و کشتار می پردازید.

این بازی سوم شخص تیرانداز به بهترین شکل ممکن شبیه سازی شده است و داستان آن بسیار جذاب بوده و ساعت ها شما را سرگرم خود خواهد ساخت. انواع ماموریت های سخت بر دوش شما قرار میگیرد و شما می بایستی با سربلندی از این ماموریت های بیرون آیید. شما این امکان را دارید که در آریزونا و اورگان به گشت و گذار بپردازید و با انواع دشمنان غیر طبیعی همچون گاوچران ها و راهزن ها به جنگ بپردازید و آن ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید.

برخی از ویژگی های بازی Six-Guns اندروید :
* دارا بودن ۴۰ ماموریت چالش برانگیز
* در اختیار قرار دادن ۹ اسب مختلف
* بودن بیش از ۱۹ اسلحه ی استثنایی و قدرتمند برای مبارزه
* در اختیار قرار دادن طیف گسترده ای از تجهیزات، لباس و مهمات
* مکان هایی واقعی و با کیفیت بالا
* کیفیت صداگذاری حرفه ای و هیجان انگیز
* امکان سوار شدن بر اسب و کنترل آن



- فایل دیتا را دانلود و آن را با رمز www.farsroid.com از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.gameloft.android.ANMP.GloftSXHM را در مسیر Sdcard/Android/obb کپی کنید.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: